Witaj PASTELSIMS! GRAFIKA: Nagłówki: 3 Ikony: 9

 

Witajcie! <3 Jak Wy, tak i ja postanowiłam przenieść się na blogspota! Bardzo mi się tutaj podoba i uważam, że to coś fajnieszego od onetu. Od razu na wstępie mówię, że cały wygląd bloga zawdzięczam INSSY! Zrobiła mi nagłówek, te zakładki i wgl. wszystko! Kocham. :* Sama nie mogłam, bo jakiś błąd miałam i jak zakładałam bloga, a potem logowałam się, to ten blog od razu trafiał do usuniętych. Jednakże INSSY pomogła mi rozwiązać ten problem i wszystko jest ok! <3 Jestem jej bardzo wdzięczna! Dziękuję Ci! :* Mam nadzieję, że ten błąd się nie pojawi, bo ja chcę sama uzupełnić galerie, downloady itp. Komentować też nie mogłam przez ten błąd, bo jak weszłam na konto, to wyskoczył komunikat, że jakieś nietypowe czynności były wykonywane i chcą bym podała nr tel. i przyślą kod jakiś tam weryfikacyjny, czy coś. Pf. Niech zapomną o jakimkolwiek numerze. :D Na dzisiaj przygotowałam 3 nagłówki i 9 ikon. Mam nadzieję, że komuś się spodobają. c: Trochę nad tym wszystkim siedziałam. :p Ale nudziło mi się i nawet wene miałam! No! :D Mam nadzieję, że będzie dobrze mi się współpracować z blogspotem. Życzę miłego oglądania! <3









. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  

NAGŁÓWKI (3)
textury itp: inconditionally, carllton, deviantart sesje: fluorsims, moje wykonanie: moje!

IKONY (9)
textury itp: inconditionally, carllton, deviantart
                                                       bazy: fluorsims <3 wykonanie: moje!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

 Na dzisiaj to wszystko. :) Mam już materiały na kolejną notkę. :p Ale nie zdradzę Wam co będzie! :p Ogólnie to muszę uzupełnić elitę i zakładki. Pa! :*


23 komentarze:

  1. Ikonki są genialne <3 Pewnie znajdą się w mojej nowej notce. Nagłówki również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojojoj jakie śliczne nagłóweczki i ikonki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, to wszystko takie piękne *,* Ikonki wykorzystam w najnowszej notce, obiecuję ;**** (tylko kiedy ta notka się pojawi :ccc) No i szablony... kurczę, ustawiłabym sb któryś, ale nie za bardzo mam jak pobrać, bo to nie wypada na czyimś komputerze, już z tym co mam się męczyłam ;xxx A tak wgl, to fajna nawa, pastel <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Też mam problem z moim innym blogiem, nie dość ze go usunęli, to jeszcze nie mogę się zalogować :((((((( Pomożesz? :3

      Usuń
    2. Odpisałam Ci na blogu. :p

      Usuń
    3. No najpierw jak chciałam włączyć bloga no pisało że jest usunięty, a potem mnie wylogowało, później wykryto jakąś nietypową aktywność. prawie to samo co u ciebie...

      Usuń
  4. pobiorę na bloga ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. odpowiem za autorkę - na bloga lucrativesims :) cratti sory miśku ze odpowiadam za ciebie xdddd

      Usuń
  6. Nagłówki są prześliczne:) A co do pogody to masz racje grzeje aż za bardzo! Ja dziś miałam dość tych upałów ale wieczorem zrobiło się chłodniej .. tak to normalnie w nocy spać bym chyba nie mogła.. ineedsims :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znaczy wiesz, teraz to już jest wszystko w porządku i mogę bloga założyć, tylko mi tamtego było szkoda bo miałam tam kilka notek, już trochę obserwujących nazbierałąm, a tu klops :/ No ale i tak dzięki za odpowiedź ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. No dokładnie miałam tak w nocy. Tak mi było duszno, nie mogłam sobie znaleźć miejsca..A teraz to u mnie tak się łyska że chyba niezła burza z piorunami będzie. A i jeśli mogę to dodam cie do elity <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Znaczy, bo błąd z tym blogiem zdarzył mi się tylko raz. Tak to blogi s spokojnie zakładam. le wiesz, podobny kłopot mam z zakładaniem konta nowego, ciągle proszą mnie o podanie numeru telefonu a ja no niestety głupia nie jestem. Tylko że, o dziwo, jak korzystam z tego komputera (bo nie jestem teraz w domu, korzystam z laptopa siostry) nie ma problemu. Pogmatwane to wszystko... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OSTATNIA NOTKA NA http://lucrativesims.blog.onet.pl/ <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to Ty, a ja się zastanawiałam kto, to jest Naomi. :D Tylko informuj mnie w zakładce: Info o nn! Dzięki. <3

      Usuń
  11. A weź taka beznadziejna czasem ta pogoda. Ostatnio była u mnie taka burza że siedziałam pod kołdrą i czekałam aż się skończy bo wyobrażałam sobie najgorsze scenariusze jak z horroru. Oo również dziękuje za dodanie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. No pa , miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Yyyy, to "Dziękuję i wzajemnie! <3" chyba miało być do Gumiaka ;pppppppp Ale ja też życzę dobrej nocy xdd

    OdpowiedzUsuń
  14. Notka świetna jak zawsze! ;)Ikonki... ahhhh te twoje ikonki ♥ a nagłówki! hmmmm nie mogę się przestać zachwycać hahahahahh :) Chyba się skuszę na jakiś ;) będę odwiedzać ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne ikonki i nagłówki. Pobieram ostatni. *-* A jeśli chodzi o ikonki to pobieram ostatni rząd do notki. :D Genialny post. :) [divine-sims]

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę ci że umiesz robić takie nagłówki i wgl *.* świeetna notka :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeej, dziękuję. :D [divine-sims]

    OdpowiedzUsuń
  18. ajajajaj jakie piękne rzeeczyy <3

    OdpowiedzUsuń