(c)Inssy:)

Witajcie! 
Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie. Piszę tego posta, bo jakoś... Tęskno mi za tym blogiem. Za Wami. Za tym wszystkim tutaj. Co tam u Was ciekawego słychać? Oglądałam ostatnio blogi i tyle osób już ich nie prowadzi! Ale są też i tacy, którzy wracają (czyt. Inssy). Dzięki. <3 U mnie nic ciekawego. Chora jestem. Katar, gardło itd. Kręcę sobie film. I pomyślałam, że może tutaj wrócę i zaprezentuje swój "efekt nudy". 7 odcinków to dla mnie sporo. :D Dobra. To chyba tyle co chciałam powiedzieć. Odczuwałam silna potrzebę napisania tutaj. Jeśli ktoś to wgl. przeczytał to dzięki. Trzymajcie się. <3



P.S
Ta pogoda mnie denerwuje.
Dajcie mi słońce! 
Plisssska.


10 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że będziesz tutaj znowu pisać i wkrótce zobaczymy kolejny nowy post :D faktycznie do dwójki trudniej znaleźć jakieś fajne ubrania męskie, ale wierzę, że uda Ci się coś znaleźć ;> no i zdrowia życzę, odpoczywaj tam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że chcesz wrócić i mam nadzieję, że to zrealizujesz:) I Życzę ci, żebyś wyzdrowiała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i kolejna wspaniała informacja! Tak to jest jeżeli już raz "wpadnie" się w ten świat blogowania to zawsze potem człowiekowi tego brakuje. I z ogromną przyjemnością oglądnę ten serial, który stworzyłaś. I szybciutko wracaj do zdrowia! Może pogoda nie jest zadowalająca ale no sam fakt, że człowiek może oddychać prze niezatkany nosek :D Gorąco pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też tęskno! <3 Haha nie musiałaś o mnie wspominać, ale dziękuje bardzo :* Jeśli chodzi o nasz kontakt, to spokojnie, jakoś się zgramy i pogadamy jak za starych dobrych czasów :D hah. Jestem bardzo ciekawa twoich filmów, pamiętam jak wspominałaś o nich i jestem zaintrygowana :) Jeśli chodzi o komentarze, to uwielbiam je czytać i nie ma to znaczenia, jakiej długości są, więc proszę o więcej haha xd

    I o tobie nie da się zapomnieć nawet tak nie pisz! <3 Czekam na filmiki. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętamy pamiętamy! i tęsknimy :D Mam nadzieje że niedługo będzie nowy post! :D

    I zapraszam na mojego bloga o the sims 3 :D

    http://simsy-frisette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietni blog ;* ;DD
    zapraszam do mnie
    ania-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wracaj, wracaj! tęsknimy mooocno! <3 // wbijesz na bloga? ;) niedawno założyłam :) simsshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj.. :c
    sims-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętamy, pisz szybciutko<3 Jak tu pięknie:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj szybko! =3 Zapraszam do mnie! =) http://world-of-my-sims-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń